نسخه جدید دانشگاه سردفتری جهان افتتاح شد - کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نسخه جدید دانشگاه سردفتری جهان افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، ۹۵ دانشجو از ۳۳ کشور جهان به صورت مجازی برای وبینار راه اندازی این آموزش گرد هم آمدند.

کریستینا آرملا، رئیس UINL، رسماً دانشگاه را افتتاح کرد و گفت: به لطف سازگاری، انعطاف پذیری و اراده قوی، ما امروز نسخه جدیدی از دانشگاه جهانی دفتر اسناد رسمی را افتتاح می کنیم. این دانشگاه در همه دانشجویان احساس تعلق ایجاد می کند که محدود نخواهد بود و بی‌تردید نشانی محو نشدنی در آموزش حرفه‌ای و عملکرد آنها در دفتر اسناد رسمی خواهد بود.
 
مدیر علمی دانشگاه، تیری واشون، پیش از معرفی اساتید یادآور شد: مداخله سردفتر، نقش او، جایگاه او، مأموریت‌های او، نخ قرمز دانشگاه برای برجسته کردن دلایل سودمندی این موسسه در قوانین ما است. اما همچنین سازگاری قابل توجه آن است که به سردفتر یک جایگاه برتر در دنیای دیجیتال امروزی می دهد.
 
این وبینار با یک سخنرانی تحت عنوان “فاصله ها و اصالت” توسط ژان پل دکورپس، رئیس افتخاری UINL، بنیانگذار دانشگاه جهانی اسناد رسمی، به پایان رسید.

**با تیم اساتید دانشگاه و هیات مدیره آشنا شوید

 

*ژان پل دکورپس، بنیانگذار دانشگاه

سردفتر افتخاری و دکترای حقوق، ژان پل دکورپس در سال ۱۹۷۵ به عنوان سردفتر در مارسی (فرانسه) منصوب شد. او قبل از اینکه از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ به عنوان رئیس UINL انتخاب شود، چندین سمت رهبری در دفتر اسناد رسمی فرانسه و سپس در سطح بین المللی داشت. ژان پل دکورپس همچنین از سال ۲۰۰۲ استاد دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه اکس مارسی III-پل سزان (فرانسه) است. او مرتباً در فرانسه و خارج از کشور در مورد حقوق اسناد رسمی، حقوق مدنی، حقوق تطبیقی ​​و حقوق خصوصی بین‌الملل سخنرانی می‌کند. ژان پل دکورپس در وظایف مختلف خود مشارکت گسترده ای در توسعه روابط بین المللی اسناد رسمی و ترویج حقوق قاره ای داشته است. به ویژه، او برای تصویب قانون اسناد رسمی مدنی در چین کار کرده است.وی در سال ۲۰۱۲ به منظور ارائه آموزش با کیفیت به سردفتران جوان از سراسر جهان، دانشگاه سردفتران جهانی را تأسیس کرد که از آن زمان به نام وی نامگذاری شده است. تا به امروز نزدیک به ۷۵۰ سردفتر اسناد رسمی و کاندیدای اسناد رسمی در سراسر جهان از این آموزش بین المللی بهره مند شده اند.

 

*تیری واشون، مدیر علمی

سردفتر اسناد رسمی در Meudon (فرانسه) از سال ۲۰۰۰، تیری واشون به شدت در فعالیت های بین المللی دفتر اسناد رسمی در اروپا و سراسر جهان درگیر است. او به ویژه رئیس کمیسیون امور اروپا UINL بود. وی همچنین از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ رئیس کارگروه UINL در زمینه “فناوری های جدید” بود و در این سمت ها، مطالعات عملی مختلفی را در زمینه حقوق تطبیقی ​​و بین المللی هدایت کرد. وی در حال حاضر نایب رئیس کمیسیون امور اروپا UINL است و همچنین از سال ۲۰۱۸ مدیر علمی دانشگاه جهانی اسناد رسمی است.

 

*پروفسور کریستینا ان. آرملا، رئیس UINL

کریستینا آرملا از سال ۱۹۸۲ در استان بوئنوس آیرس، آرژانتین، سردفتر اسناد رسمی بوده است. او دارای دکترای حقوق است و سمت‌های رهبری متعددی در زمینه آکادمیک سردفتری آرژانتین داشته است. او رئیس دانشگاه اسناد رسمی آرژانتین (UNA) و استاد دانشکده حقوق دانشگاه بوئنوس آیرس است. کریستینا ان. آرملا به طور مرتب به دانشگاه های دیگر، هم در آرژانتین و هم در خارج از کشور دعوت می شود تا در مورد حقوق اسناد رسمی، حقوق خصوصی و حقوق بین الملل سخنرانی کند. او از زمان تأسیس دانشگاه جهانی اسناد رسمی در سال ۲۰۱۲ تدریس کرده و به طور مشترک با UINL، از طریق UNA، نسخه هایی را که در آرژانتین برگزار می شود، سازماندهی می کند. کریستینا ان. آرملا قبل از انتخاب به عنوان رئیس UINL برای سال های ۲۰۲۰-۲۰۲۲، به عنوان مشاور عمومی UINL از سال ۲۰۰۵، رئیس آکادمی اسناد رسمی آمریکا از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ و عضو فعال کمیسیون امور آمریکا از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹ بود. او نویسنده بیش از ۱۰۰ مقاله تحقیقاتی از جمله مشاوره، یادداشت های موردی و تفسیرهای اعتقادی است.

 

*پروفسور کریستین مورین

کریستین مورین یک سردفتر اسناد رسمی بازنشسته و دکترای حقوق است. از سال ۲۰۰۳، او استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه لاوال است که در آنجا حقوق مدنی شامل حقوق افراد، خانواده و وراثت را تدریس می کند. او از سال ۲۰۱۴ نماینده دفتر اسناد رسمی کبک به عنوان مشاور عمومی UINL آنها بوده است. کریستین مورین متخصص حمایت قانونی از سالمندان بوده و عضو کمیته مشورتی سوء استفاده مادی و مالی از سالمندان است که توسط دبیرخانه سالمندان ایجاد شده است و اولین دارنده کرسی تحقیقاتی Antoine-Turmel در مورد حمایت قانونی از سالمندان (۲۰۱۴-۲۰۲۰) است. همچنین او  در سال ۲۰۱۲ مدال افتخار را از اتاق اسناد رسمی کبک به دلیل مشارکت قابل توجه خود در تدریس و انتشار دریافت کرد. کریستین مورین در حال حاضر بر روی پروژه های تحقیقاتی مختلف کار می کند و ماژول “Person” را در دانشگاه جهانی اسناد رسمی مدیریت می کند. او دانشجویان را دعوت می کند تا در مورد نقش سردفتران در حمایت از همه مشتریان خود، به ویژه در زمینه دیجیتال، فکر کنند.

 

*پروفسور میشل گریمالدی

میشل گریمالدی از سال ۱۹۷۷ دکترای حقوق است. او حقوق مدنی تدریس کرده و چندین مدرک کارشناسی ارشد را در دانشگاه Panthéon-Assas (پاریس دوم) هدایت کرده است. میشل گریمالدی به طور مرتب برای سخنرانی در دانشگاه های خارجی متعدد و همچنین برای شرکت در کمیته های اصلاح قانونگذاری دعوت می شود: او به ویژه رئیس کمیسیون اصلاح اوراق بهادار فرانسه و متخصص اصلاح قانون مدنی در ویتنام و چین بود.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true
  1. فرزاد ولیئی

    با سلام
    گویا همه نیرو ها جمع شده اند تا تعدادی کثیری از سران دفاتر،
    تبدیل به رانندگان اسنپ شوند
    تسهیل کسب و کار نیز گل سر سبد است چرا آقایان بجای کسب و کار جدید و حل مسئله صورت مسئله را پاک می‌کنند آیا یک شغل را تیکه تیکه کردن و بین چند نفر تقسیم کردن را اشتغال زایی می‌بینند بخدا قدر و شانی برای دفاتر باقی نگذاشتند خداوند از باعثان و بانیان تضعیف دفاتر این کاتبین بلعدل نگذرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false