پیام تبریک رئیس کانون سردفتران و دفتریاران اصفهان به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) - کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پیام تبریک رئیس کانون سردفتران و دفتریاران اصفهان به مناسبت میلاد حضرت علی(ع)

به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان،‌ امیرمسعود مرادی باغبادرانی، به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر پیام تبریکی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

۱۳ رجب میلاد مردی آسمانی است که کعبه میزبان تولدش شد، مردی که اسوه عدالت در طول تاریخ گشت، علی(ع) آن چنان عدالت را در زندگی شخصی خود در زمان حکومت بر مسلمانان به مرحله عمل درآورده بود که دوست و دشمن را به حیرت و شگفتی واداشته بود.

سخن گفتن از امیرالمومنین علی (ع)، با واژه مقدس عدالت و عدالت خواهی گره خورده است؛ واژه ای که از رایج ترین واژه های قرآنی، حقوقی، سیاسی و فرهنگی است و اجرای آن کاری دشوار و حساس و در عین حال، شیرین و آرام بخش است. این مفهوم دلنشین که از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اگر به طور صحیح تبیین و اجرا شود، طعم لذت بخش آن کام جهان بشریت را شیرین خواهد کرد.

اینجانب ۱۳ رجب سالروز ولادت مولود کعبه و روز پدر، اسوه عدالت را به عموم مسلمین و عدالت خواهان جهان بالاخص همکاران سردفتر و دفتریار استان اصفهان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای رهروان آن حضرت سلامتی و عافیت و پیرو واقعی بودن را مسئلت دارم.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false