برگزاری مسابقات «تنیس» و «شطرنج» در شهرهای مشهد و اصفهان - کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری مسابقات «تنیس» و «شطرنج» در شهرهای مشهد و اصفهان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، حمید آذرپور مدیر واحد رفاهی ورزشی کانون مرکز از برگزاری مسابقات قهرمانی تنیس روی میز و شطرنج ویژه سردفتران و دفتریاران کشور در شهرهای مشهد مقدس و اصفهان در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: با توجه به تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲ مسابقات قهرمانی کشور در دو رشته تنیس روی میز و شطرنج طی مذاکره و هماهنگی با کانون های استان اصفهان و خراسان رضوی برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌شده است.

همچنین رقابت‌های تنیس روی میز طی روزهای ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ در شهر مشهد مقدس و مسابقات شطرنج طی روزهای ۲۸ و ۲۹ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲ در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد. این مسابقات به همت کمیته رفاهی ورزشی کانون مرکز و با مشارکت کانون های این دو استان انجام می شود و آقایان عابدی و برزگر مسئولین امور رفاهی ورزشی استان، مدیریت اجرایی این رقابت ها را بر عهده خواهند داشت.

وی با اشاره به تنوع برنامه‌های ورزشی و رفاهی در سال آینده از رؤسای کانون‌ها و جوامع استانی خواست ضمن بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ورزشی استان خود نسبت‌به اعلام میزبانی در سایر رشته‌های ورزشی تیمی و انفرادی به کمیته رفاهی ورزشی کانون مرکز اقدام کنند.

به اشتراک بگذارید...

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false